|
Anja
|
 |
« : Luty 02, 2009, 09:17:23 » |
|
Początkowo chcem się przywitać, bo jestem nowa ^^ Więc witam! A teraz konkretnie chcem kupić maszynę do szycia, ale no przyznaje się bez bicia nie znam się na tym, więc jak zawitałam w progi allegro po prostu oniemiałam. Maszyn jest baaardzo dużo. Więc zwracam się do osób szyjących czy jest na allegro jakaś maszyna, która waszym zdaniem się nadaje (dodam, że mój budżet nie przekroczy 400 zł i musze się w tych granicach trzymać). Jeżeli nie chce się wam szukać to prześle, te które sie mieszczą w przeznaczonej kwocie. Z góry dziękuje za pomoc!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klaudynka
|
 |
« Odpowiedz #1 : Luty 03, 2009, 01:24:56 » |
|