Witamy, Gość. Zaloguj się, lub zarejestruj proszę.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Aktualności: Zapraszamy do dyskusji! Smiley

Goci a Lolity

Strony: [1] 2 3 ... 22
  Drukuj  
Autor Wątek: Goci a Lolity  (Przeczytany 25673 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Mortia
Towarzysze
Sr. Member
*

Nanomachine Crusnik 04

« : Czerwiec 26, 2006, 05:42:15 »

Zakładam ten temat,ponieważ jego zalążki pojawiły się przy okazji innych tematów.
Jaki jest WASZ stosunek do Gotów jako subkultury? czy macie wielu znajomych gotów?Czy sami słuchacie dużo gotyku?
Czy chodzicie na koncerty,festiwale tej muzyki.
Helga
Jr. Member
**

dead-can-dance@o2.pl
Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #1 : Czerwiec 26, 2006, 05:43:56 »

szacunek jak najbardziej. Choć jak w kazdej hmmm... subkulturze zdarzaja sie odchyły. Myśle, że wiele tu zaczynała od gotyku...
A goci są rózni. Nie znam się zbytnio na tym. Lubię muzykę.
Glamur Princess Doll Maldoror
Sr. Member

Thank God I'm pretty

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : Czerwiec 26, 2006, 05:59:23 »

Dal polskich "gotów" to nie ma za grosz szacunku, są okropni pod każdym jednym wzgłędem, zazdrośni!, prawie sami pozerzy i zawistni. Mało który z nich ma pojęcie wogule o całej subkulturze o jej korzeniach. Pozatym jak polscy goci wyglądają to nie tzeba mówic wystarczy wybrac sie na pierwszą lepszą impreze do no mercy. bo jak przychodzi jakis wiekszy event to nagle wszystcy tak się starają zrzucają czarne dzinsy [oby w nich chodzili codziennie] farbują odrosty wydają setki złotych na ciuchy i dodatki, problem w tym że na codzien wyglądają jak przeciętny metal albo nawet nie tyle.
Muzyka stricte gotycka mnie teraz bardzo boli a dawniej dużo jej słuchałem , jest troche zbyt monotonna i taka tandetna, ale rózne pochodne potrafią byc bardzo ciekawe.
Oczywiście to co pisze to generalizacja nie mowię że każdy jeden przypadek taki jest.