Witamy, Gość. Zaloguj się, lub zarejestruj proszę.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Aktualności: Zapraszamy do dyskusji! Smiley

Kupowanie z Taobao

Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Kupowanie z Taobao  (Przeczytany 1910 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Bilq
Sr. Member

Zobacz profil WWW Email
« : Marzec 25, 2011, 10:14:05 »

Jako że w temacie taobao jestem raczej laikiem, a na forum nie znalazłam wiele na ten temat (parę ss z 2009 roku, od tego czasu mogło się pozmieniać Smiley) Mam kilka pytań. Weźmy taką spódnicę cat window - na clobbaonline kosztuje ona ok. 30 dolarów (ok. 90 zł), na taobao tylko 105 yuanów (ok 43 zł)... Boję się jednak że opłaty za ss i koszta wysyłki mnie zeżrą, kompletnie nie wiem jakich kwot mam się spodziewać... >.< Niektóre ss mają na stronach przeliczniki i cenniki, i strasznie droga mi się wysyłka wydaje - 30-40 dolarów za paczkę do 1 kg o.0 Czy macie jakieś sprawdzone polecane ss, gdzie koszta wysyłki nie są zbyt duże?

A i jeszcze jedno, czy ekonomiczniej wychodzi zamówić jedną małą rzecz raz na jakiś czas czy jak już robić to większe zakupy?
Kar Lin
Hero Member

Królowa offtopów (i moderdca niewiniątek)

Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Marzec 25, 2011, 07:40:04 »

Weźmy taką spódnicę cat window - na clobbaonline kosztuje ona ok. 30 dolarów (ok. 90 zł), na taobao tylko 105 yuanów (ok 43 zł)... Boję się jednak że opłaty za ss i koszta wysyłki mnie zeżrą, kompletnie nie wiem jakich kwot mam się spodziewać... >.<

W przypadku clobba do ceny przedmiotu dodajesz tylko cenę wysyłki- by dowiedzieć się ile ona wyniesie wystarczy napisać maila Smiley
Facet prowadzący ten ss nie robi tego charytatywnie, stąd różnica w cenach ;p

Niektóre ss mają na stronach przeliczniki i cenniki, i strasznie droga mi się wysyłka wydaje - 30-40 dolarów za paczkę do 1 kg o.0 Czy macie jakieś sprawdzone polecane ss, gdzie koszta wysyłki nie są zbyt duże?

Clobba Smiley Wiele osób poleca też taobaospree.